tirsdag 8. desember 2015

#51in15

Da er det nesten slutt på 2015, og en nesten fullstendig liste over spillene jeg har spilt så langt i år er å finne på bloggen min. Jeg sier nesten fordi jeg vet at jeg har glemt noen spill her, men husker ikke hvilke.

Se den originale posten om utfordringen her.

Det har vært et morsomt år, og jeg har på ingen måter forsøkt å spille mer spill enn vanlig. Jeg har kun forsøkt å være flinkere til å skrive ned hva jeg har spilt. Så dette gir deg et lite innblikk i hvor mye vi spiller her i Nord Irland, og hva det spilles.
Alle rollespill på listen var ledet av meg, og jeg har hatt en flott gruppe mennesker som har blitt med på spillene. Veldig glad for at de ble med på ablegøyene.

1. Cards Against Humanity
2. Carcassonne
3. Nation
4. Nation The Dice Game
5. 7 Wonders
6. Race For The Galaxy
7. TimeLine - History
8. TimeLine - Music
9. Rorys Story Game
10. Itras By - RPG
11. Society of Dreamers - RPG
12. Through The Ages
13. Twilight Struggle
14. Spank The Monkey
15. Dominion
16. Guillotine
17. Love Letter
18. Pathfinder the Card Game
19. King Of Tokyo
20. Zombiedice
21. Mouseguard - RPG
22. The Wanderer - RPG
23. Planet Hope - RPG
24. Love in the Time of Seid - RPG
25. Last Train Out Of Warsaw - RPG
26. D&D 3.5 - RPG
27. Identity Poems - RPG
28. There is a dead body in the boot of the car - RPG
29. DO YOU WANT TO INTERACT WITH ME AT ALL WE ARE ADULT STRANGERS RIGHT NOW !!! - RPG
30. Small Talk - RPG
31. Orc in the well - RPG
32. The Bachlorette/Bachlor - RPG
33. Roommates - RPG
34. Boredom - RPG
35. Lost Toys in Atlantis - RPG
36. They Only had Names - RPG
37. Retrospect - RPG
38. Pervo - RPG
39. Stoke vs Birmingham - RPG
40. Tell Me Nothing - RPG
41. Labyrinth
42. Settlers Of Catan
43. Lord Of The Rings - Fellowship of The Ring - Deck building Game
44. Dutch Blitz - Card Game
45. Munchkin Loot Letter
46. Pandemic
47. Small World
48. Codinca
49. Zombies!!!
50. Guards! Guards! A Discworld Boardgame
51.  Exploding Kittens
52. Jaipur
53. Legendary Encounters: An Alien Deck Building Game
54. Coloretto
55. Ticket To Ride: 10th Anniversary
56. Fabula Futura RPG



Hva har DU spilt i år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?