tirsdag 15. september 2015

Rollespill-pakke i posten

I dag var det pakke i postkassen min da jeg var hjemmenom i lunsjen min.
Jeg rev opp pakken så fort jeg så at den var fra Norge. Kunne det være?!


The Travelling Norwegian Geek Girl with "Vandrerne" by
Øivind Stengrundet

Sannelig var det ikke "Vandrerne" av Øivind Stengrundet som endelig hadde funnet veien frem til døren min. Jeg klarte nesten ikke å sette meg ned å spise lunsjen min av iver.
Boken er kjempe nydelig, og jeg er så glad for at jeg har fått en signert utgave av spillet.
Det er så passende at rollespillet "Vandrerne" er med meg på mine reiser.

"For I am a Wanderer"
 Om du ikke har kjøpt spillet, vil jeg anbefale på det sterkeste at du kjøper det,

Passer best for 2-6 spilleren.

Hvem forteller vel best hva spillet handler om, enn forfatteren selv:

VANDRERNE

Vandrerne, med sine mørkegrønne kapper og mystiske vesen, reiser rundt på planeten for å kartlegge verden slik den ser ut i dag, løse mysterier fra fortiden, og planlegge for fremtiden. De utforsker ruiner, løser gåter, møter utfordringer og farer, og rapporterer alt tilbake til det sagnomsuste «Biblioteket».

I rollespillet «Vandrerne» skal DU ta på deg rollen som en av Vandrerne, og reise rundt blant utfordringer og gåter, vidundre og farer. Ved hjelp av fantasien kan du og vennene dine skape historier som overgår alt du har hørt før. Er du klar?
Dette er hovedboken til spillet, og inneholder alt du trenger for å spille.
Pris: 199,- (inkl. porto)

Mer inspirasjon finnes her

Om du unnskylder meg, så er teen min klar, og jeg skal kose meg med rollespill lesing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hva tenker du?